giovedì 16 settembre 2010

Call my baby lollipop


Hello everyone! Today I'll show you my sister's outfit. Forgive her for her funny faces, but she's not photogenic at all: she's so just when I make her laugh out loud.
You know, she has also been the protagonist of her boyfriend's demo tape cover... I let you imagine the photos! :D

Ciao a tutti! In questo post vi faccio vedere l'outfit ideato da mia sorella. Scusatela per le facce che fa ma la serietà non le riesce fotogenica... solo se la faccio ridere come una cretina viene bene in foto... mah!

E pensare che ha pure fatto da protagonista femminile nella copertina del demo del suo ragazzo... chissà che foto! :D


Bonjour à tout le monde! Dans ce post je vous montre la mise que ma soeur a créé. Je vous prie de la excuser pour le visage qu'elle a dans les photos mais elle n'aime pas les expressions serieuses...elle réussi dans une photo seulement si je la fais rire de bon coeur.
Il faut savoir aussi qu'elle a interprété la protagoniste de la couverture du démo de son fiancé...je n'arrive pas à imaginer les photos! :D


















Dress: UTTAM LONDON
Shoes: MUM'S VINTAGE
Necklace: PULL& BEAR
Belt: MUM'S VINTAGE
Bag: VINTAGE
Wristwatch: VINTAGE
Jeans shirt: WIT BOY VINTAGE

Nessun commento:

Posta un commento

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...